close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[心情] 於是明白了以後
Mar 1st 2015, 22:09, by foreverper

作者foreverper (愛著愛著就永遠)

看板Boy-Girl

標題[心情] 於是明白了以後

時間Sun Mar 1 22:09:04 2015

再也不必為彼此找藉口 沒感覺了 耐性被磨光了 一時的火花終究敵不過雙方的個性差異 也不需要追根究柢 真正愛你的人會不顧一切阻礙也要將你留在身邊 既然不愛 我何苦堅持 反覆起落的心情耗損著我引以為傲的自尊 曾幾何時我變得如此卑微 當時為何無法像年少時一樣毅然決然勇敢? 讓我再哭最後一次 然後 好好的跟愛你的我 說再見... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 39.8.17.76 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1425218947.A.9AC.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mkmkmklal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()