close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
尋找適合冬天全身美白的身體乳!!!
Jan 14th 2015, 10:24

生產之後,讓我產後肥胖,很沒自信
我以前有便秘困擾,老公都說我小腹很肉
游泳都不敢穿泳裝,夏天也不敢穿短褲和短裙
小腹和大腿和屁股都很胖
為了瘦下來,我到醫美診所瘦身過
甚至第4台的減肥產品我也嘗試了
但是減肥了4年多時間
胖胖瘦瘦的,持續復胖很痛苦
我不想要每天擔心老公外遇
我決定認真找尋減肥方式
我在網路上看到一個人瘦了好多
而且都沒復胖
我簡單相信跟他一起減肥
透過均衡營養和調整熱量
我雖然只瘦4公斤
但是我體脂肪掉了6%
我好高興好興奮
每年都期待夏天的到來
老公帶我出去都很有面子
或許也可以幫助更多體重困擾的朋友

她的部落格
http://blog.yam.com/horld

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mkmkmklal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()