close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
[保養][推銷]請問新崛江美容店
Aug 17th 2014, 14:02

請問各位有在高雄崛江的一家店做過臉嗎?
在原宿附近,光南那條街(玉竹二街),店還蠻小的不容易發現,之前有經過好像依在一間服飾店還是鞋店旁吧@@。
我只是想請問各位有在那裡做過保養的人,她們的產品效果好嗎?
因為我覺得有點太貴了,我姊之前買一個眼霜1800但是她說沒效果,她在那裡花了快一萬但我覺得她的皮膚也沒有比較好囧
我是覺得如果貴一點的話可以買到好的東西辛苦一點沒關係,但如果沒效就免談了….
因為我還是學生,我的零用錢一個月也沒多少
想說可以去做做看@@所以想請問有去過的各位,覺得那裡的服務好嘛?產品效果如何?價位大概多少呢?
如果去的話那裏的美容師會不會一直跟你推銷東西呀??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mkmkmklal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()