close
Blogtrottr
遊戲基地新聞
description 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
【CJ2014】用劍與傘將對手變成花下亡魂!《天涯明月刀》新職業「天香」現場試玩報導
Aug 1st 2014, 20:56, by orcsbase

  《天涯明月刀》為騰訊北極光工作室所開發的一款武俠 RPG 網路遊戲,為本次騰訊參展所秀出的多款大作之一,遊戲預計打造出 8 種門派(職業),遊戲到先前只開放了「太白」、「神威」、「丐幫」、「唐門」和「真武」 5 個門派。


影音名稱 真武試玩

  但官方於今日 8 月 1 號開放了第 6 個門派「天香」,為目前唯一一個可自我治療的職業,在創角頁面就可看到她拿著傘一展美姿,治療型職業外加武器是把傘,單就這些要素看起來,這職業好像是只是一個撐著傘躲在後面的弱女子?
影音名稱 0

  「天香」的部分目前只開放新手村範圍內的試玩,但就目前天香本身的技能來看,感覺是一位頗為強大的職業,當前試玩可用的技能全數都是範圍性傷害,且造成的傷害還相當可觀,基於威力跟外觀造型來看,感覺是個男女玩家都會喜愛使用的職業。《天涯明月刀》目前於中國處於封測階段,而日前騰訊官方已有來台灣舉辦記者會尋找合作代理商,預計於明年登台。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mkmkmklal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()