Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Free daily book excerpt

A carefully selected book excerpt delivered via email each weekday.
From our sponsors
[求助] 想要更進一步的關係
Mar 29th 2014, 20:49, by stevhandsome

作者stevhandsome (怪胎)

看板Boy-Girl

標題[求助] 想要更進一步的關係

時間Sat Mar 29 20:49:51 2014

我跟她其實就像正常的情侶一樣 但他就是不認我這個男朋友 說我一定要做到一件事情 她才願意正式跟我在一起 我一直問他什麼事情 她都說告訴我就沒意義了 或者說很簡單只要有機緣 這種藉口 但我排除告白、見朋友家人、送卡片花 還有沒有我沒想到 請各位大大提供 這個問題困擾我一年了 這種問題要怎麼解決 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.225.35.6 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1396097394.A.DBD.html

BigCat:換一個 03/29 20:51

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mkmkmklal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()