Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] G pro2 vs BFS vs Galaxy J 抉擇
Mar 29th 2014, 19:08, by hachidog

作者hachidog (bittersweet)

看板MobileComm

標題[問題] G pro2 vs BFS vs Galaxy J 抉擇

時間Sat Mar 29 19:08:27 2014

4月配大省,該爬文的也都爬了,還是抉擇不出來, 我的要求不多,拍照、耐用(希望可以用到2年)、上網順、出外導航、不玩遊戲 之後會入手IPAD AIR, 以下是我比較在意的缺點 G pro2 拍照對焦比較弱... 拍照是我考慮買新機的重點 所以很猶豫 LG的LOGO實在很醜 但如果規格真的值得 我想我會忽略那個醜LOGO 早鳥禮沒了 打算等第2波 看到的資訊第2波似乎是紅色才送?(它的紅我不愛阿) 比其它2隻便宜1000元 BFS 擔心紫光問題 除了紫光 拍照還有其它大問題嗎? 規格輸其他2隻 Galaxy J AMOLED螢幕的烙印問題 還有J的更新怕成為孤兒> ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 49.158.179.244 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MobileComm/M.1396091309.A.22F.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mkmkmklal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()