close
Blogtrottr
Yahoo奇摩新聞
瀏覽 Yahoo奇摩新聞上的頭條新聞及最新動態。尋找相關新聞報導、影音、照片和分析意見。 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
買毒設局黑吃黑!槍殺毒販落網
Jul 19th 2014, 10:57

華視 – 

買毒卻設局槍殺毒販搶毒。發生在三重,兩名嫌犯和毒販相約買毒,卻一開始就打算黑吃黑,搶奪價值一百六十八萬,重達八公斤的K他命,李姓嫌犯一槍打死販毒的陳姓男子後,就帶著搶來的毒品,四處逃亡,不過警方老早就鎖定犯嫌所在,一舉將嫌犯緝捕到案。

身穿條紋上衣,戴著鴨舌帽,頭壓的低到不行,涉嫌槍殺毒販的李姓男子,深夜躲進,位於林森北路的旅館,手上提著的大袋行李,不是衣物,而是他從毒販那,搶來所分贓到的四公斤毒品,李姓嫌犯,在三重殺了人之後,就四處躲藏逃亡期間,以為沒人察覺,不過警方早已鎖定嫌犯蹤跡,嫌犯入住沒多久,隨後兩名便衣警察,就帶著防護盾牌,準備一舉逮捕李姓嫌犯。

向警方供稱,只是把被害人誤認為警察,不是蓄意殺人,但是打開他的行囊,卻全是各式各樣的改造手槍,帶在身邊,這場槍殺毒販的黑吃黑行動,似乎早已設局好,為了強奪毒品,不惜狠心開槍,再說對不起,也難以逃避,該負起的殺人刑責。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mkmkmklal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()