Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
[請益] 擦卡尼爾淡斑精華刺痛
Apr 2nd 2014, 20:53, by iamvegetable

作者iamvegetable (蔬菜人)

看板BeautySalon

標題[請益] 擦卡尼爾淡斑精華刺痛

時間Wed Apr 2 20:52:57 2014

之前爬文看到板上很推這支, 雖然大家比較推的好像是淡痘疤、曬痕那一類的, 可是我還是想試試看拿來淡斑, 我臉上的斑都分佈在顴骨靠近眼睛的地方, 眼尾也有滿明顯的色素沉澱,所以我都擦得很靠近眼睛, 一開始的時候有很明顯刺痛、灼熱的感覺, 有時候還會流眼淚然後把剛擦上去的精華沖掉 囧rz 可是我都想說是因為太靠近眼周了比較敏感,就繼續擦, 過了一陣子後沒看到效果就懶得用了。 最近看到很多推文說擦全臉會亮白, 我也開始改擦全臉, 可是只要一擦到皮膚上,還是會感覺灼熱刺痛, 不過沒有脫皮也沒有爆痘、泛紅, (我是超容易泛紅人) 那請問我這樣算是過敏嗎?該停用嗎? 謝謝~ p.s.看到有人說拿來擦黑眼圈有變淡好心動喔~ 那有沒有人是色素沉澱被這支拯救的呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 61.227.173.114 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1396443180.A.EF2.html ※ 編輯: iamvegetable (61.227.173.114), 04/02/2014 20:54:29

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mkmkmklal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()