close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
明信片交流 求翻譯
Nov 8th 2014, 14:09

如題 我們老師要我們跟外國人交流明信片
但我對自己的英文文法非常沒把握(常常翻錯T_T
所以想請大大們幫我翻段話 謝謝
如下:
哈囉 很高興認識你
然後我也很抱歉,現在才寄信給你 因為我前陣子很忙

我希望你會喜歡這張明信片 照片上的景點位於台灣南部的
一個縣市──台南 這裡有許多美麗的風景及古蹟還有許多美
味的小吃 如果有機會歡迎你來玩

以上 我能給的點數不多QQ 但還是希望有好心的大大能伸出援手

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mkmkmklal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()