Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
12000Mah行動電源問題((20點
Apr 19th 2014, 05:49

我去年(2013)買了一個$210的行動電源(12000Mah)
型號如下:
Model:SH-01
CAPACITY:12000Mah
---------------------------------------------------------------
而我的手機是S3mini 電池容量是1500Mah的
我總共用了行動電源2次(都是充手機)
可是第一次充到一半就沒電了
接下來把行動電源拿去充後 大概充了6小時
第二次充電是隔行動電源充完後4個多月
充不到一半就沒電了
Q1:請問我買的是會漏電還是怎樣
還是說要充完馬上用之類的
可是行動電源照理來說不會漏
Q2:還是我充不到8小時就拔了@@?
Q3:那請問12000Mah的要充多久才會激活
Q4:我是否買到瑕疵品了 而我也不敢拆開來看裡面
因為不怎麼好開
PS.是中國製造

請各位高手大大幫我解決 !!謝了 20點!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mkmkmklal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()