Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決 
中華電信網內打預付卡
Mar 31st 2014, 15:39

001
意見者: 靜如 ( 初學者 5 級 )
發表時間: 2014-04-01 20:33:10

我也一樣遇到這樣的問題
我初戀交往4年卻被劈腿而收場
花時間療傷,加上工作關係
等我準備迎接新戀情時
已經是拉警報了
認識的對象不是太小
就是剛衝刺事業
女生的青春不能等 基於自己想以結婚為前提交往(沒時間可浪費)
幸好 詢問眾多網友---找到這位高人幫我
比網路上安全高很多, 也有辦室內聯誼活動
我在這找對象 ,你可以考慮囉,
搜尋「紅娘李姐」就找得到

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mkmkmklal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()