close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
[贈送] 台北 傷心咖啡店之歌燕子朱少麟
Sep 23rd 2014, 01:01, by mmmbop

作者mmmbop (wanderlust)

看板give

標題[贈送] 台北 傷心咖啡店之歌燕子朱少麟

時間Tue Sep 23 01:01:28 2014

物 品:傷心咖啡店之歌 燕子 兩本書 領取地點: 台北科大忠孝新生 期 限:送出為止 聯絡方法:站內信 備 註: 下午三點到晚上十一點,時間可再約 -- 踢翻你精品店 未婚妻K: L男: Q 我找到真愛了 ◤◤ 怎麼辦 我出車禍了 「別怕,有我在」 S 小姐妳好 □=□ 追求者L男:10分鐘內到 K: 我找到真愛了 W ◤◤ 先生.. 我想看婚戒 |) ) E □=□ + 戒指 謝謝 = E 還要嗎 未婚夫A|──── ) ∥ 你不用來了T─▏ .... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 140.124.43.21 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/give/M.1411405293.A.1F3.html

HawkesBay: 經典! 09/23 01:02

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mkmkmklal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()